poniedziałek, 8 grudnia 2014

Początki zawsze najtrudniejsze!

Zabieram się do tego w końcu już ponad dwa miesiące. Najpierw tłumaczyłam się brakiem czasu, później brakiem pomysłów, a teraz moim wytłumaczeniem jest fakt iż moje życie jest zbyt monotonne, żeby je opisywać :)
Postanowiłam jednak 'odpalić tą rakietę', gdyż nie daje mi spokoju to ile czasu zabierałam się do utworzenia bloga i jak dużo go teraz mam żeby zacząć go prowadzić.

Nie będę opisywać siebie w tym pierwszym poście, gdyż z każdym kolejnym poznasz mnie od podszewki.

-------------------------------------------------------------

Na pierwszy ogień pójdzie relacja z WROCŁAW FASHION MEETING jesień/zima 2014.
Po namowach mojej best friends (na pewno ona się tu również pojawi, a na razie możecie poznać ją na: http://karolistyle.blogspot.com/) postanowiłam wziąć w tym udział, gdyż moda zaczeła być na reszcie trochę też moją bajką :). Wejście troszkę nam się opóźniło, ale już na wstępie pozytywnie zaskoczył mnie prezent od Original Source jakim okazał się PRZECUDOWNIE pachnący żel pod prysznic.
Ideą tego meetingu było poznanie młodych projektantów (niekoniecznie wrocławskich) poprzez możliwość dokonania zakupu na poszczególnych stanowiskach, jak również udział w pokazach mody. Nas tak pochłonęło oglądanie wystawców, że załapałyśmy się jedynie na ostatni pokaz :)

Event sam w sobie jest świetnym pomysłem na spędzenie weekendu w troszkę inny sposób jak zazwyczaj, ale niestety my (biedne studentki :) ) nie mogłyśmy pozwolić sobie na zakupy z powodu bardzo wysokich cen, często, moim zdaniem, wygórowanych. To był chyba jedyny minus. Oczywiście rozumiem pracę ręczną i doskonałe materiały, ale czy czapka z dresowej bawełny, którą zakupiłam za 70 zł jest naprawdę tyle warta jeżeli po przyjściu do domu zaszycie poprawiała mi ręcznie mama (krawcowa notabene) twierdząc, że rozleci mi się po 3 noszeniach. Pozostawia to wiele do myślenia :)

www.karolistyle.blogspot.com  Meeega polecam :)

Wrzucam krótką fotorelację :) Głównie zależy mi żeby ten blog miał charakter vloga, ale muszę nauczyć się sprawnie edytować filmy.














1 komentarz: